Handle ombord hos SAS med EuroBonus poeng

SAS er blant de første flyselskap i verden som gjør det mulig å betale med poeng når man handler ombord.

-     Fra 1. november kan man betale med EuroBonus poeng når man handler fra CloudShop, hvilket inkluderer mat, drikke, sjokolade, og varer som parfyme, sminke og smykker. Mange av våre kunder har etterspurt muligheten til å anvende sine poeng på denne måten, sier Magdalena Rohdin-Hurtig som er ansvarlig for EuroBonus Rewards.

De siste årene har SAS lansert en rekke nyheter hva gjelder å kunne gjøre bruk av opptjente poeng, inklusive EuroBonus Shop på sas.se der nærmere 2000 produkter kan kjøpes med poeng.

For mer informasjon om tilbudet, vennligst besøk http://www.flysas.com/onboard.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Anders Lindström, PR ansvarlig i SAS, Telefon: + 46 8 797 2944

E-mail: anders.lindstrom@sas.se

www.twitter.com/SAS og www.facebook.com/SAS

SAS Scandinavian Airlines er Nord-Europas ledende flyselskap med over 700 daglige avganger. I 2010 transporterte SAS 22 millioner passasjerer, og ble kåret til Europas mest punktlige flyselskap for andre året på rad. SAS har en flåte på 159 fly, som flyr til 100 destinasjoner i 31 forskjellige land.