Lavprisbilletter på Internett

Lavprisbilletter på Internett til Amsterdam, Brussel og Paris Nå introduserer Scandinavian Airlines lave internettpriser til flere reisemål i Europa. Med start fra 20. september kan man kjøpe billetter fra 1 595,- tur/retur fra Oslo til Amsterdam, Brussel og Paris på www.sas.no. Dette tilbudet kommer i tillegg til de eksisterende internettprisene til Berlin og London. - Våre lave internettpriser til Berlin og London har de siste månedene vært attraktive for en stor andel nye kunder som ikke tidligere reiste med oss. Med nye reisemål til lave priser på Internett, håper vi at enda flere får lyst til å reise på en utenlandstur med oss, sier Merete Møystad, markedssjefs Scandinavian Airlines i Norge. Mer for pengene Med Scandinavian Airlines får de reisende blant annet følgende tilbud: - Mat, drikke og aviser om bord - Fly til og fra hovedflyplasser i stedet for sekundærflyplasser - EuroBonus-poeng - Stort antall avganger å velge mellom - Servicetilbud til passasjerer i henhold til EU-kommisjonens retningslinjer Prisene inkluderer skatter og avgifter og reisen kan kun bestilles på www.sas.no og via et antall webreisebyråer. Billetten må bestilles 21 dager før avreise. For informasjon om samtlige regler og bestilling av ovennevnte priser, vennligst besøk www.sas.no For mer informasjon, kontakt gjerne: Merete Møystad, markedssjef SAS Airlines Norge, telefonnummer +47 9571 8750. INFORMASJONSAVDELINGEN ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.waymaker.net Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00780/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00780/wkr0002.pdf

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa. I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.