Nye SAS-ruter fra Oslo til Europa

SAS gjenåpner syv utenlandsruter fra Norge til Storbritannia og storbyer i Europa.

I takt med økende etterspørsel og interesse for flyreiser i Europa, gjenåpner SAS ruter til flere destinasjoner. Blant annet  kommer det lettelser i restriksjonene mellom Norge og England, og SAS starter flyvninger til London og Manchester.

I tillegg gjenåpner SAS ruter mellom Skandinavia og flere storbyer i Europa, blant annet Edinburgh, Dublin, Frankfurt, Düsseldorf og Zürich.

Ytterligere destinasjoner fra Norge, Sverige og Danmark blir fortløpende lagt til når etterspørselen vender tilbake.

Nye ruter fra midten av juli:

• OSL-FRA: Tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag fra 16. juli
  • OSL-DUS: Mandag, fredag og søndag fra 17. juli
  • OSL-ZRH: Lørdag fra 11. juli, daglig fra 16. juli
  • OSL-EDI: Torsdag og søndag fra 23. juli
  • OSL-LHR: Daglig fra 15. juli
  • OSL-MAN: Mandag, tirsdag, torsdag og fredag fra 16. juli
  • OSL-DUB: Onsdag og søndag fra 15. juli
  • ARN-DUB: Torsdag og søndag fra 16. juli
  • ARN-ZRH: Daglig unntatt tirsdag og lørdag fra 17. juli
  • CPH-MAN: Mandag og fredag fra 17. juli.

Frekvensøkning:

• ARN-LHR: Øker fra 7 til 10 avganger i uken fra 17. juli
  • CPH-LHR: Øker fra 7 til 13 ukentlige avganger fra 17. juli

Les mer om hele vårt trafikkprogram

For ytterligere informasjon, kontakt SAS pressevakt: +47 64 81 88 00

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa.  I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.