SAS åpner Café Lounge på Vigra

2. juni åpner SAS en ny Café Lounge på Ålesund  lufthavn, Vigra, og med dette får SAS’ frekvente reisende nyte godt av det etterspurte tilbudet også på sine flyreiser til og fra Sunnmøre.

SAS satser på å bedre servicetilbudet for våre kunder over hele landet.

Innenriksloungen på OSL, samt Café Loungene i Trondheim og Tromsø, har blitt svært populære. Nå utvides tilbudet med Café Lounge på Vigra, og senere vil tilsvarende lounger åpnes på Flesland og på Sola.

– Vi gleder oss sammen med våre kunder over at vi nå kan lansere et så etterspurt produkt, SAS Café Lounge. Sammen med Fast Track, som gir hurtigere passering gjennom sikkerhetskontrollen, er kafelounger høyt verdsatt blant de som flyr ofte, og den ekstra bekvemmeligheten som loungetilbudet gir, oppleves både nedstressende og servicevennlig, og er utviklet spesielt for de som er hyppige reisende, sier konserndirektør for kommersiell virksomhet i SAS, Eivind Roald.

SAS Café Lounge på Vigra er på ca. 70 kvadratmeter. Her kan de reisende nyte godt av gratis trådløst internett, servering av drikke og enkel mat, lese magasiner, og lade pc-er, mobiler og annet elektronisk utstyr.

Passasjerer som reiser med SAS Plus-billetter, og/eller er i besittelse av et EuroBonus Gull eller Diamant-kort har adgang til Café Loungen.

Loungen åpner 2. juni med en offisiell markering fra 13.30 og på åpningsdagen vil alle reisende være velkommen.

Virtuell rundtur i SAS Lounge med Google Street View

Nå kan du se og utforske SAS-loungen på Oslo lufthavn med Google Street View. De virtuelle besøkende får se alle detaljene i den populære loungen, blant annet de områdene som er innrettet for at de reisende kan sitte og jobbe, matbuffeten og lekerom for barn.

Klikk her for å gå på oppdagelsesferd i SAS-loungen

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
SAS presseavdeling på telefon + 47 64 81 88 00

SAS ble stiftet i 1946 og har i år 70 års jubileum som Skandinavias foretrukne og største flyselskap. SAS flyr til mer enn 100 destinasjoner i Skandinavia, Europa, USA og Asia. SAS er en av de stiftende medlemmer av verdens største globale flyselskapsallianse - Star Alliance ™. Sammen med våre 27 partnere flyr vi til mer enn 1300 destinationer i 192 land verden over. For mer information, besøk: www.sasgroup.net  #SAS70

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa. I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.