• SAS/

SAS Braathens har fått avtale med Helseforetakenes samlede virksomhet

SAS Braathens har fått avtale med Helseforetakenes samlede virksomhet SAS Braathens og Widerøe med partnere er valgt som leverandør for Helseforetakenes samlede virksomhet. Avtalen er toårig. Rammeavtalen er på 300- 400 millioner hvert år. Kontrakten har et omfang som baserer seg på hele SAS Braathens tilbudte rutenett i Norge og i utlandet. Kontrakten vil gjelde for både pasientreiser og helseforetakenes tjenestereiser. -Vi er svært fornøyd med å ha blitt tildelt avtalen med Helseforetakene. Helseforetakene er en betydelig bruker av flytjenester, både for pasientreiser og tjenestereiser. SAS Braathens og Widerøe har et rutenett i Norge som dekker fullt ut bredden av behov som Helseforetakene har for sine reiser. Vi er tildelt kontrakten på grunnlag av vårt rutenett og de pris- og produktkonsept vi kan tilby. Et viktig element har også vært de distribusjons- og betalingsløsninger vi kan tilby Helseforetakene som kunde, sier Stein Bemer, salgsdirektør storkunde- og bedriftsmarkedet i SAS Braathens. For mer informasjon, vennligst kontakt: informasjonssjef Robin Kamark, tlf. 95 71 64 12 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/14/20041014BIT00320/wkr0001.pdf