SAS Braathens med informasjonstelefon tlf. 80081200

Med bakgrunn i den ekstreme pågangen fra kundene har SAS Braathens opprettet en informasjonstelefon som gir generell informasjon om situasjonen i forbindelse med streiken, i tillegg til Reisesenterets telefon 05400. Her får man blant annet opplyst hvor man skal finne hvilke avganger som går, hvem man bør kontakte og hvor man skal henvende seg for refusjon av billetten. Informasjonstelefonen kan dessverre ikke viderekobles til vårt reisesenter. Vår nettside www.sasbraathens.no blir fortløpende oppdatert med dagens avganger. Kommunikasjonsavdelingen SAS Braathens

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa. I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.