SAS er et av verdens beste flyselskaper ifølge Condé Nast Traveler

I over 30 år har reisemagasinet Condé Nast Traveler bedt sine lesere om å utpeke verdens beste destinasjonerhotell og flyselskaper i konkurransen Readers Choice Awards. I år er SAS med  den attraktive listen over verdens 20 beste flyselskaper.

Condé Nast Travelers er godt ansett i bransjendels fordi dette reisemagasinet holder  høy kvalitetog takket være det store antall reisende som stemmer hvert åri år 429 000 personer

- Det finnes flere hundre kommersielle flyselskaper i verden. Da er det en stor ære å bli  rangert som det 16. beste i verden. Det viser at våre satsinger har vært riktige, men fremfor alt at våre flere tusen medarbeidere har gjort et fantastisk fint arbeid. Dette er deres pris, sier Karl Sandlund, Executive Vice President Commercial i SAS.

SAS har alltid arbeidet med bærekraft og med reiseopplevelsen. De siste lanseringene er nye fly, lettere interiørermatkonseptet New Nordic med sesongtilpassede og lokalt produserte råvarerog raskere WiFi ombord  kortdistanserutene.

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa. I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.