SAS EuroBonus vinner Freddie Award femte året på rad

SAS EuroBonus vinner Freddie Award femte året på rad For femte år på rad har SAS EuroBonus vunnet utmerkelsen Freddie Award for beste bonusprogram. Utmerkelsen er foretatt av avisen Inside Flyer, et avis for medlemmer av fly- og hotellbonusprogram. SAS ble også utmerket for disse fire kategoriene: Best award Best newsletter Best website Best bonus promotion Best elite level Inside Flyer er en amerikansk avis med et opplag på 140 000 i et amerikansk og et internasjonalt opplag. Prisen Freddie Award ble stiftet allerede i 1988, men var i begynnelsen kun rettet mot det amerikanske markedet. Fra 1995 ble prisen internasjonal og den har nådd en høy status innen reiselivs- og hotellbransjen da det er medlemmene i bonusprogrammet som selv avgjør hvem som skal vinne. For mer informasjon, vennligst ta kontakt med: Erik Strand, Salg og markedsdirektør SAS Gruppen, telefon +46 709 97 24 24 CORPORATE COMMUNICATION ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/27/20010427BIT01690/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/27/20010427BIT01690/bit0001.pdf