SAS har valgt nytt reklamebyrå

Report this content

SAS har valgt nytt reklamebyrå SAS har nå etter en omfattende vurderingsprosess valgt nytt reklamebyrå. SAS nye samarbeidspartner fra første august 1999 blir Leo Burnett. "I løpet av drøyt to måneder har det vært et intensivt arbeid. De deltakende byråene som var med i sluttfasen, er alle av meget høy internasjonal klasse, noe som ikke gjorde valget lett. Derfor er det med stor tilfredshet at vi kan slå fast at samtlige 15 SAS-medarbeidere som deltok i vurderingsprosessen, hadde Leo Burnett som førstevalg, sier markeds- og salgsdirektør Erik Strand. De 6 byråene som deltok i sluttomgangen, får en godtgjørelse for sitt arbeid. SAS CORPORATE COMMUNICATIONS Ved ytterligere spørsmål, kontakt: Erik Strand, markeds- og salgsdirektør, tlf. +46-70-997 24 24 Linda Fredheim-Björk, sjef for markedskommunikasjon +46 70-997 27 89 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/07/06/19990706BIT00350/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/07/06/19990706BIT00350/bit0002.pdf