SAS med Norges største reisesalg

Report this content

Flere lavprisbilletter enn noensinne legges ut for salg fra 19. november til alle SAS’ reisemål over hele verden. Europas punktligste flyselskap gjentar kampanjesuksessen fra tidligere i år, og befester dermed posisjonen som det flyselskapet som tilbyr flest lavprisbilletter i Skandinavia.

- På ny gir vi flere hundre tusen skandinavere muligheten til å kjøpe billige flybilletter, og da selvsagt helt uten skjulte gebyrer, sier salg- og markedsdirektør for SAS i Norge, Stein Bemer. I perioden 5. januar til 15. mars 2010 kan du reise for kr 545,- til populære storbyer som London, Amsterdam, Dublin, Frankfurt, Paris, Milano m.fl. For de som ønsker seg sol i mørketiden så finnes det billetter til Las Palmas for kun kr 995,-, og ikke minst attraktive Barcelona og Alicante for kr 645,-! SAS legger også ut billige reiser til både til Asia og USA, med tur/retur New York for kr 3895,- som eksempel. Alle prisene som gjengis her er fra Oslo, men vi legger også ut gode priser lokalt fra hele landet. Innen Sør- eller Nord-Norge er prisene kr 395,- og mellom landsdelene kr 495,-. - I vår forrige salgskampanje la vi ut 650 000 lavprisbilletter, og det resulterte i salgsrekord, forteller Stein Bemer. Billettene kan bestilles mellom den 18. og 30. november på www.sas.no , på tlf 05400 eller hos ditt reisebyrå. Som alltid når du reiser med Europas punktligste flyselskap så er innsjekket bagasje, setevalg, SMS-info gratis. Som vanlig opptjener du EuroBonus-poeng på utenlandsreisene.

Tags: