SAS øker kapasiteten mellom Stavanger og Stockholm

Det blir enda enklere å forflytte seg mellom Stockholm og Norges oljehovedstad Stavanger når SAS fra og med 1. april 2013 setter opp tre nye direkteruter mellom de to byene.

– Det er med stor glede at vi nå tilbyr flere ruter mellom Stavanger og Stockholm. Det er mange som reiser i forbindelse med den oljerelaterte virksomheten i Stavanger, og dette vil gjøre det enda enklere ettersom de nye rutene er lagt til morgen- og ettermiddagstrafikken, sier Eivind Roald, salgs- og markedsdirektør i SAS.

Med to nye direkte rundtur på hverdager en ny direkte rundtur på søndager åpnes det også for nye connections fra Finland til Stavanger via Stockholm, samt nye connections fra Stavanger til svensk innenriks.

Enkelte tilpasninger vil bli gjort i påske- og sommerprogrammet.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt SAS presseavdeling
Telefon: 95718800

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med billige flybilletter til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS tilbyr flest lavprisbilletter i Skandinavia med flypriser internt i Skandinavia. SAS’ lavpriskalender gir et smidig overblikk på både innenriksfly og utenriksfly. SAS er medlem av Star Alliance. For mer informasjon, besøk www.sas.no.

Tags:

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa. I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.