SAS samarbeider med Live Nation for å gi EuroBonus-medlemmer unike opplevelser

Fra og med i dag gir SAS alle EuroBonus-medlemmer forkjøpsrett på billetter fra Live Nation. Takket være eksklusive billetter som slippes før de ordinære billettene, får medlemmene førsterett på favorittartister og eksklusive arrangementer, avhengig av medlemsnivå.

Det nordiske samarbeidet med Live Nation betyr at SAS EuroBonus-medlemmer nå får tilgang til billetter til populære verdensartister før de slippes til publikum. På den måten blir det enklere å bestille og planlegge opplevelser utenom det vanlige.

– Det er med stor glede at vi nå gjør det mulig for EuroBonus-medlemmene våre å kjøpe og bestille spesielt utvalgte eksklusive opplevelser, slik medlemmene våre har etterspurt. I samarbeid med Live Nation kan vi nå gi tilgang til opplevelser som gir medlemmene våre en unik merverdi, sier Johan Mägi, EuroBonus-ansvarlig i SAS.

I første omgang handler det om et trettitalls arrangementer i året i Sverige, Norge, Danmark og Finland. I de aller fleste tilfellene får medlemmer på alle nivåer forkjøpsrett til billetter, men enkelte arrangementer kan tilbys bare til dem med de høyeste medlemsnivåene. Samarbeidet med Live Nation er et tydelig trinn i SAS’ strategi for å møte den økte etterspørselen etter personlige opplevelser, og det er i tråd med SAS’ visjon om å gjøre livet enklere for alle SAS-kunder.

– Vi ser en tydelig trend der man reiser mye mer og lengre enn tidligere for å gå på våre konserter og arrangementer, og derfor er denne strategiske alliansen med SAS både logisk og spennende. Vi ser dette som starten på et langt samarbeid med SAS og EuroBonus-medlemmene, og vi ser frem til å utvikle disse eksklusive tilbudene videre, sier Thérése Liljedahl, Managing Director Live Nation Sweden & President Nordic Partnership.

Sammen med Live Nation skal SAS kjøre felles kampanjer der medlemmer får tilbud om billetter til attraktive evenement i hele Norden.

Kontaktopplysninger:

SAS pressekontakt, +47 64 81 88 00

Live Nation pressekontakt, +46 703 02 75 02

SAS er Skandinavias største flyselskap med daglige flyvninger til destinasjoner i Skandinavia, Europa, USA og Asia. SAS er medlem av  Star Alliance  ™ og sammen med våre 26 partnere flyr vi til mer enn 1300 destinasjoner i 193 land. For mere information, se  http://www.sas.no

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa. I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.