Scandinavian Airlines' hotellbestilling på Internett mangedobles

Report this content

Scandinavian Airlines' hotellbestilling på Internett mangedobles I en undersøkelse gjennomført av Scandinavian Airlines blant privatreisende i fjor, var mer enn en tredjedel interessert i å sette sammen sin reise selv i framtiden. Disse 2,2 millioner reisende i Skandinavia er reisevante og ser på planleggingen som en del av reisen. - Det ble derfor et naturlig skritt å bygge ut hotellbestillingen på vår egen hjemmeside, sier Merete Møystad, Markedsdirektør Scandinavian Airlines i Norge. I slutten av juli ble SAS Hotel Offer introdusert på www.sas.no og i løpet av kort tid har hotellbestillingene tidoblet seg. - Sett ut fra det potensialet som undersøkelsen viste, tror vi at bestillingsnivået vil øke ytterligere etter hvert som produktet blir kjent, sier Merete Møystad. SAS Hotel Offer tilbyr informasjon om og bestillingsmuligheter på 300 tre- til femstjerners hoteller med bra beliggenhet på SAS-destinasjoner. Majoriteten er privatreisehotell. Prisene er på nivå med de laveste man kan få på Internett og starter på 390 NOK per person per natt. Bestillingen er online og den reisende gis direkte svar på pris og tilgjengelighet. I forbindelse med SAS Hotel Offer, kan den reisende også laste ned aktuelle city guider. For mer informasjon, vennligst kontakt: Merete Møystad, Markedsdirektør, Scandinavian Airlines, Norge telefon +47 64 81 87 50 SCANDINAVIAN AIRLINES ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/13/20031013BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/13/20031013BIT00510/wkr0002.pdf