STS SOLIA velger Scandinavian Airlines

STS SOLIA velger Scandinavian Airlines STS SOLIA har for kommende sesong valgt Scandinavian Airlines som hovedleverandør av flyreiser. Avtalen omfatter ca. 500 000 flystoler til syv destinasjoner med mulighet for ytterligere flere reisemål. Scandinavian Airlines vil benytte sine Boeing 737-800 med plass til 179 personer. - Vi gleder oss stort over at STS SOLIA valgte Scandinavian Airlines som leverandør for sitt reiseprogram. For oss er dette et gjennombrudd på det norske charterreisemarkedet, sier rutesjefen for Scandinavian Airlines, Jan Inge Bleivik. - Avtalen vil blant annet innebære at vi på en fleksibel måte trygger vårt økende behov for flykapasitet med Skandinavias ledende flyselskap, sier Gunder Moe, administrerende direktør for STS SOLIA . STS SOLIA er Skandinavias raskest voksende reisearrangør. Vinterprogrammet, med start høsten 2004, omfatter destinasjonene: Gran Canaria, Tenerife, Madeira, Azorene og Malaysia. Scandinavian Airlines skal på oppdrag fra STS SOLIA fly fra Oslo, Stavanger, Stockholm, Malmø og Gøteborg. STS sommerprogram 2005 omfatter destinasjonene: Azorene, Mallorca, Menorca, Malta, Tyrkia med flere. For mer informasjon, vennligst kontakt: Jan Inge Bleivik; Director Route Management, Scandinavian Airlines Norge Mobil: +47 9571 6376 Scandinavian Airlines Informasjonsavdeling ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/25/20040325BIT00180/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/25/20040325BIT00180/wkr0002.pdf