Selvaag Bolig ASA: Selvaag Bolig og Krogsveen inngår strategisk samarbeid

Selvaag Bolig og Eiendomsmegler Krogsveen inngår samarbeid om bruktboligmegling. Samarbeidet innebærer at Krogsveen vil tilby meglertjenester til Selvaag Boligs nyboligkunder.

- Selvaag Bolig selger over 1 000 nye boliger hvert år og vi ønsker å tilby våre kunder god service i form av rask verdivurdering og bistand med salg av boligene de allerede eier. Vi er derfor svært fornøyd med å inngå et langsiktig samarbeid med Krogsveen som er en av Norges ledende og mest respekterte eiendomsmeglere, sier administrerende direktør Baard Schumann i Selvaag Bolig.

- Vi ser frem til å jobbe med Norges største boligbygger. Denne avtalen vil gi oss mulighet til å komme i kontakt med en ny kundegruppe, og vil dessuten styrke vår posisjon i Selvaag Boligs kjerneområder i og rund Stor-Oslo, Stavanger og Bergen, sier administrerende direktør Leif J. Laugen i Eiendomsmegler Krogsveen.

Som en del av avtalen overtar Krogsveen Selvaag Boligs eksisterende bruktmeglingsvirksomhet i Oslo, Meglerhuset Selvaag.

Leif J. Laugen, administrerende direktør Eiendomsmegler Krogsveen AS
Telefon: +47 992 40 690, epost: leif.laugen@krogsveen.no

Selvaag Bolig ASA er et boligutviklingsselskap som styrer hele verdikjeden fra kjøp av tomt til salg av nøkkelferdige boliger. Selskapet har til enhver tid flere tusen boliger under utvikling, og fokuserer på vekstområdene i og rundt Stor-Oslo, Bergen og Stavanger. Selvaag Bolig viderefører Selvaag Gruppens 60 år lange historie og erfaring, og har et bredt utvalg boligtyper som deles inn i merkenavnene Start, Hjem og Pluss. Selskapets hovedkontor er på Løren i Oslo.

www.selvaagbolig.no