Sembos suksess med Disneyland® Paris fortsetter

Disneyland® Paris er Europas største fornøyelsespark med 16 millioner gjester årlig. Fra Skandinavia reiser hvert år nærmere to tusen forventningsfulle familier med Sembo for å få noen uforglemmelige dager i denne eventyrverden. Også i 2013 har Sembo gleden av å kunne spandere alle måltider til de kundene som bestiller sin reise i januar til Disneyland® Paris.

Disneyland® Paris består av to parker, Disneyland® Park og Walt Disney Studios® Park. Disneyland® Park er inndelt i landene Adventureland, Fantasyland, Frontierland og Discoveryland, og her finnes det karuseller og opplevelser for både små og store. Det er også i Disneyland® Park vi ser de storslåtte paradene og showene med de kjente og kjære Disney®-figurene. I Walt Disney Studios® Park får gjestene i tillegg til å kjøre karuseller, være med på filminnspillinger og lære et og annet film-triks Det er altså mye å oppleve for de 16 millionene gjestene som årlig besøker parkene, og de to tusen Skandinaviske familiene som reiser med Sembo har alltid noe å glede seg til. Sembo har de siste årene tilbudt helpensjon inkludert i prisen til de kundene som i januar bestiller Disneyland® Paris. Dette gjør Sembo i år også.

-Vi ser det som en fornøyelse å kunne gjøre den eventyrlige ferieopplevelsen i Disneyland® Paris så enkel som mulig, sier Aud J. Bengtsson, salg og markedsansvarlig for Sembo Norge.

I tillegg til at det er enkelt å ha alle måltider betalt på forhand, får gjestene også bord på den restauranten de ønsker. Det siste er fordel når alle familier vil ha lunsj samtidig og det er mange gjester i parkene. Sembo velger i tillegg til å spandere alle måltider, også å gi bedre priser på visse hoteller. Alle Disney®-hotellene har sitt eget tema og særpreg, og på hotellene med flest soler har Sembo senket prisene. Vi vet at mange av våre norske gjester vil bo meget godt, og det ønsker vi alle skal ha muligheten til, fortsetter Aud J. Bengtsson.

Blant de norske gjestene er følgende Disney®-hotell mest populære:

1. Disney´s Newport Bay Club® ****
  2. Disneyland® Hotel *****
  3. Disney´s Sequoia Lodge® ***+
  4. Disney´s Hotel New York® ****+
  5. Disney´s Hotel Cheyenne® **
  6. Disney´s Hotel Santa Fe® **
  7. Disney´s Davy Crockett Ranch® **+

Her finner du informasjon om Disneyland® Paris http://www.sembo.no/tilbud/disney

For mer informasjon, ta kontakt med Aud J. Bengtsson, Sales & Marketing Manager Norway, e-post aud.bengtsson@sembo.no tlf +46 766 53 36 89

Tags:

Sitater