Sommerhilsen fra Sergel

Hos Sergel ønsker vi deg en varm og gledelig sommer, og vi reflekterer over de første seks månedene av året og vår fremgang som et nordisk selskap. En stor takk til kunder, partnere og ansatte. Nå ser vi frem til høstens utfordringer og muligheter!

Sommer og feriesesongen er i anmarsj og i den forbindelse ønsker vi å benytte anledningen til å ønske dere alle en varm og gledelig sommer. Dette er en tid for avslapping og for å skape minneverdige øyeblikk med sine kjære.

Det har vært en begivenhetsrik tid hvor Sergel har tatt store steg fremover som et nordisk selskap, og vi fortsetter å utvikle oss sammen. Sommeren gir oss muligheten til å se tilbake på våre prestasjoner i løpet av årets første seks måneder. Vi har fortsatt vår endringsreise, og gått fra å være en relativt ukjent aktør til å bli en ettertraktet partner, noe som har ført til nye avtaler både lokalt og på nordisk nivå. Med engasjement og drivkraft forvandler vi våre ord til handling.

"Jeg er glad for å fortelle hvor langt vi har kommet med våre fokusområder hittil i Finland. Vi har utviklet våre onlineløsninger for å lette betalinger og tilbudt nye betalingsmetoder for sluttkunder. Vi har også levert en plattform for helt digitalisert kommunikasjon med mål om å minimere vårt karbontrykk ved å redusere fysiske brev betydelig innen utganger av 2024", sier Kristiina Airaksinen, Managing Director i Finland.

"Det har vært en hektisk første halvår for inkassobransjen i Norge. Jeg er stolt over at Sergel er en attraktiv aktør og i markedet.  Vi har aldri før blitt invitert til så mange anbud som vi blir nå. Vi ser også at fokuset på samarbeid mellom de nordiske landene skaper utvikling og innovasjon på flere områder, noe som gir våre kunder en fordel", sier Sven Ingebretsen, Managing Director i Norge.

"Vi har fortsatt vårt fokus på forretningsutvikling og effektivitetsforbedringer i vår kundeservice. Vi er fullt utstyrt for fremtiden med et høyt nivå av automatisering, samtidig som vi har svært gode responstider og kundetilfredshetsresultater. Vi måler alltid kundetilfredshet etter at saksbehandlingen er fullført, og jeg er stolt over at vi fortsetter å motta svært høye resultater, noe som er et tegn på at 'Vi bryr oss' gjenspeiles i alt vi gjør, i hver kontakt,"  sier Laila Svahn, Managing Director i Sverige

"Akkurat som våre nordiske kolleger, har vi fortsatt å initiere og implementere løsninger i Danmark som strømlinjeformer og optimaliserer samarbeidet med våre kunder, og ikke minst, selvbetjeningsløsninger for våre sluttkunder. Med omsorg og personlig preg sikrer vi bærekraftige og individuelle avtaler som hjelper sluttkundene mot en bedre økonomisk situasjon. Vi opplever en betydelig økt interesse for Sergel som en fremtidig partner og utfordrer eksisterende løsninger og avtaler i det danske markedet", sier Klaus Reimer, Managing Director i Danmark.

Vi ser frem til høsten med stor forventning. Det er mye som skjer, ikke minst vårt arrangement hvor vi vil snakke om økonomiske utviklinger i det nordiske markedet samt vår strategiske posisjonering. Vi vil også fortsette å fokusere på forretningsutvikling og ny teknologi – spesielt AI, automatisering og digitalisering for alle land. I tillegg vil vi fortsette det allerede initierte visjons- og strategiarbeidet for å styrke vår posisjon som en nordisk fullservicepartner ytterligere.

Vi vil gjerne rette en stor takk til alle våre kunder og partnere for deres fortsatte støtte og tillit. Våre relasjoner og samarbeid har vært en kilde til inspirasjon og gitt verdifulle innsikter i hvordan vi kontinuerlig kan forbedre våre tjenester og forhold. Vi vil også takke alle ansatte for deres engasjement og dedikerte arbeid.

Nå ser vi frem til høsten, klare for nye utfordringer og muligheter.
God sommer fra oss i Sergel!