Utnevnt til best i klassen for multifunksjonsskrivere

Sharp mottar to utmerkelser fra Buyers Lab i A3-klassen

Sharp har fått to utmerkelser fra Buyers Laboratory LLC (BLI), verdens ledende uavhengige analysebyrå for dokumentskrivere. BLIs "The Pick Awards" gis halvårlig til den maskinvare- og programvareløsningen som bedømmes som den beste i BLIs omfattende vurdering. Sharp er blitt belønnet i high-end farge- og svarthvit-klassen for Sharp MX-7040N, med opptil 70 sider per minutt, samt Sharp MX-904 med opptil 90 sider per minutt.

– Disse modellene er svært allsidige. De kan konfigureres for typiske kontorbehov, men kan også utvides for å passe krevende produksjonsmiljøer takket være de ekstremt gode papirhåndteringsmulighetene, sier Pete Emory, BLI Manager of Lab Testing.

– Vi er stolte over at våre nye multifunksjonssystem med svarthvit- og farge for høyvolumproduksjon får utmerkelsen "Best i klassen" av BLI. Sharps unike tilbud av profesjonelle etterbehandlingsalternativer gjør at både MX-7040N og MX-904 er ideelle for de mest krevende produksjonsmiljøene, som eksempelvis print-for-pay og print-on-demand, sier Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarlig ved Sharps dokumentdivisjon.

MX-7040N
Sharps raske MX-7040N fargemultifunksjonssystem belønnes med utmerkelsen "Anbefales sterkt" fra BLI, og vant "The Pick Award" for "Fremragende 61 – 70 sider per minutt A3 fargemultifunksjonssystem".

Dette dokumentsystemet benytter seg av Sharps banebrytende brukergrensesnitt, noe som innebærer at den er rask, samtidig som ytelsen og bilde- og fargekvaliteten er forbedret. MX-7040N kombinerer enkelhet med en berøringsskjerm i farger for menynavigering med uttallige muligheter for simultane arbeidsoperasjoner.

MX-904
MX-904 svarthvit-system fikk også utmerkelsen "Anbefales sterkt" fra BLI, og vant "The Pick Award" for "Fremragende 90+ sider per minutt A3 svarthvit-multifunksjonssystem".

Den fleksible moduldesignen og hastigheten på 90 sider per minutt, sammen med avanserte papirhåndteringsfunksjoner og et stort antall etterbehandlingsalternativer, eksempelvis en brette-enhet, en antikrøll-enhet og innmater, gjør den ideell for lang og kontinuerlig bruk i krevende produksjonsmiljøer. Presisjonskonstruksjon for bevist driftssikkerhet og overraskende stillegående drift, i tillegg til at den i prinsippet er vedlikeholdsfri, gjør den enkel å bruke.

For mer informasjon
Jonne Zachrisson, nordisk produktsjef vid Sharps dokumentdivision, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.se
Herman Lundquist, nordisk markedssjef vid Sharps dokumentdivision, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 533 90 92 herman.lundquist@sharp.eu

Om Sharps dokumentløsninger