Ny leder for Skanska Bolig, region Midt Norge

Arve Heggem (34) er ansatt som Regiondirektør for Skanska Bolig, Region Midt-Norge. Han tar over som leder av Region Midt-Norge etter Trond Flønes. Arve kommer fra stilling som prosjektsjef i samme region. Han har jobbet i Skanska siden 2000. Han startet som anleggsleder i Skanska Norge, distrikt Trondheim. Fra 2001 og frem til idag har Arve jobbet i Skanska Bolig, Region Midt-Norge som prosjektleder og prosjektsjef.

- Vi går en spennende tid i møte i boligmarkedet i Trøndelag og jeg er svært takknemlig for å få denne utfordringen. Jeg går til stillingen med respekt og ydmykhet og ser fram til å ta fatt i de oppgavene som venter. Vi har mange dyktige, og jeg er overbevist om at vi vil lykkes, sier Arve Heggem som allerde er på plass i sin nye stilling. Skanska Bolig Region Midt-Norge har 8 fast ansatte. Målsetningen for 2006 er å selge 150 boliger. Dette tilsvarer 10% markedsandel i deres strategiske område. Frem til nå har kontoret gjennomført flere prosjekter i Trondheim og tilstøtende kommuner, som Klæbu, Stjørdal, Melhus og Orkanger. - Vi gleder oss over at Arve har takket ja til stillingen og ønsker han lykke til med nye utfordringer. Vi er sikre på at Arve sin faglige dyktighet og hans gode lederegenskaper vil bidra positivt til regionen han nå skal lede, sier Pål Tronstad administrerende direktør Skanska Bolig AS.