Bærekraftige julegaver fra SodaStream

Ved inngangen til årets julehandel vil SodaStream slå et slag for bærekraftige pakker. Å gjøre noen glade samtidig som du gjør en innsats for miljøet, er noe alle vinner på, sier Mats Ajpe, Marketing Director hos SodaStream Nordics.

Å tilsette vannet kullsyre hjemme i stedet for å kjøpe det i butikk er noe som innebærer at familien kan spare miljøet et hundretalls flasker i året. Et faktum mange ser ut til å ha fått øynene opp for. Etterspørselen er nemlig større enn noensinne, og i dag fins SodaStreams kullsyremaskiner i nesten hver fjerde svenske husstand. Før jula som kommer, regner selskapet nå med enda større etterspørsel.

– Samtidig som konsumet rundt jul øker for hvert år som går, er det stadig mer snakk om sirkulært forbruk. At stadig flere velger å tilsette vann og brus kullsyre med SodaStreams maskiner i stedet for å forbruke engangsflasker, er det tydelig tegn på dette. Å gi en maskin fra SodaStream i julegave er ikke bare en trivelig overraskelse for mottakeren; det er også bra for miljøet, sier Mats Ajpe, Marketing Director hos SodaStream Nordics.

To bærekraftige pakker fra SodaStream

Spirit One Touch er en elektrisk utgave av den prisvinnende Spirit-maskinen, som gir avsenderen en smidigere avsenderopplevelse og moderne design til en overkommelig pris.
Maskinen fins i to klassiske farger: svart og hvit. Den har tre ulike kullsyrenivå, slik at brukeren selv skal kunne velge mengden bobler.

Anbefalt pris på 1295 NOK.

SodaStream Crystal har et diskré og minimalistisk design som gjør at den blir en pen detalj i innredningen. Maskinen har en sober farge, titan og sølv, som dekker hele maskinen. Crystal er utstyrt med en glassflaske som er integrert i kapslingen og bare er synlig når den er i bruk. Selve flasken har moderne form og gir en følelse av luksus. At den dessuten kan vaskes i oppvaskmaskin, gjør den komfortabel å bruke som mugge.

Anbefalt pris på̊ 1369 NOK.

SodaStream selges hos flere utvalgte forhandlere, for eksempel følgende: Clas Ohlson, Coop Extra, Coop Obs, Elkjøp, Europris, Jernia, Kitch’n og POWER, Tilbords.

Mer informasjon:
E-post:

SodaStream®, som er verdens ledende produsent og distributør av kullsyremaskiner, finnes i 46 land og er tilgjengelig i mer enn 80 000 butikker på fem kontinenter. SodaStream gjør det mulig for forbrukerne å enkelt forvandle vanlig springvann til kullsyreholdig og smakssatt vann i løpet av noen sekunder. Ved å gjøre vanlig springvann morsommere og mer spennende, bidrar SodaStream til at forbrukere drikker mer vann. SodaStreams kullsyremaskiner tilbyr et innovativt alternativ til forbrukere som vil slutte å kjøpe brus eller kullsyreholdig vann på flaske. SodaStream fremmer menneskers helse og velvære, beskytter miljøet, er kostnadseffektiv, tilpasningsdyktig og morsom å bruke. For å lese mer om hvordan SodaStream gjør vann mer spennende kan du følge SodaStream på Facebook, Instagram og YouTube. Besøk gjerne: www.sodastream.no