Forbundet Træ-Industri-Byg i Danmark inngår avtale med Software Innovation

Det danske forbund Træ-Industri-Byg har besluttet å standardisere på saks- og dokumenthåndteringsløsningen 360°, fra Software Innovation. Avtalen har en verdi på ca. NOK 3,5 millioner.

Avtalen omfatter kjøp av mer enn 350 lisenser samt tilhørende vedlikehold. Implementeringen av saks- og dokumenthåndteringsløsningen 360° fra Software Innovation skal hjelpe det danske Træ-Industri-Byg forbundet med å digitalisere saksbehandlingen i hele organisasjonen, herunder a-kasse og fagforening, fordelt på 10 forskjellige avdelinger spredt over hele Danmark.

Løsningen inneholder funksjonalitet og fundament til en forenklet administrasjon i Forbundet Træ-Industri-Byg, med nye digitaliserte arbeidsprosesser. Hermed sikres et grunnlag for bedre service til forbundets medlemmer som arbeider i Træ- og Byggeindustrien i Danmark.

- Avtalen er vesentlig for Software Innovation da den bekrefter Software Innovations posisjon og styrke som leverandør av saks- og dokumenthåndteringsløsninger til organisasjoner og servicevirksomheter i det danske markedet, sier konsernsjef Frode Haugli i Software Innovation ASA.

Om 360°
360° fra Software Innovation ble lansert i ny utgave våren 2008 og representerer en helt ny plattform for informasjonshåndtering. Løsningen er integrert med Microsofts SharePoint teknologi, og gjør det mulig å anvende den direkte fra Outlook og Office. 360° er en praktisk, fleksibel og moderne løsning som gjør at virksomheter kan sikre seg fullstendig kontroll over all elektronisk informasjon.

Frode Haugli, konsernsjef i Software Innovation ASA – mobil + 47 95101000
Peter Perregaard, adm. direktør for Software Innovation Danmark – tlf. +45 24 62 36 42