Penere rengjøring med pynteartikler fra Spania -PRESSEMELDING 03.11.2004

Report this content

Penere rengjøring med pynteartikler fra Spania -PRESSEMELDING 03.11.2004 Hva med en gulvmopp i leopardmønster, en blomstret feiekost eller en mopp med zebrastriper? Ny design gjør rengjøringsskapet overflødig, for vaskeutstyret hører nå hjemme i stuen. - Vaskingen har gangske enkelt blitt stueren, sier Margareta Persson, adm. dir. på Spacebabies. Det er spanske Casa Vigar som har valgt å arbeide med Spacebabies som distributør i Norge. Produktene har i mange år vært kjente i sitt hjemland og på kontinentet for sin morsomme design. Kvaliteten på produktene og den humane prissettingen gjorde at Spacebabies ønsket å importere produktene til Norden. De finnes i flere farger og mønstre fra vakre til kitchaktige, fra prikker til striper. Hva man velger er en smakssak, og sortimentet omfatter alle. - Vi håper at disse kule og lekre redskapene kommer til å pryde hvert norske hjem, sier Margareta. VAKRERE ROM Når rengjøringsutstyret kan bli stående fremme, tror Spacebabies at rengjøringslysten kommer til å inntreffe oftere. - Pene redskap gjør rengjøringen morsommere, og stuen blir faktisk finere med blomstrete mobber eller rosa bøtter, sier Margareta. I Sverige har vi allerede bevis på at det er morsommere å rengjøre med våre produkter. Etter seks måneders salg i Sverige har vi satt salgsrekord i Europa, fortsetter Margareta fornøyd! SALGSSTEDER Kremmerhuset med flere butikker, se www.spacebabies.se PRISER Stripet feiesett ca. pris 349 NOK, Oppvaskbørste ca. pris 89 NOK, blomstret lang feiekost ca. pris 179 NOK MØNSTRE Blomstret, stripet, zebrastriper, leopardflekker, marihøneprikker FOR MER INFORMASJON OG FOTOGRAFIER KONTAKT: Margareta Persson Spacebabies AB Tlf: +46 8 544 85 001 Mobil: +46 708-662828 margareta@spacebabies.se www.spacebabies.se ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/03/20041012BIT20160/wkr0010.pdf PRESSEMELDING 12.10.2004 som .pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/03/20041012BIT20160/bild.html Bilde