Jan-Frode Janson har meddelt sin avgang som konsernsjef i SpareBank 1 Nord-Norge

Jan-Frode Janson har takket ja til tilbud om å bli ny å bli ny konsernsjef i SpareBank 1 SMN og har i dag meddelt styret i SpareBank 1 Nord-Norge om at han vil fratre sin stilling som konsernsjef i konsernet. Han vil tiltre sin nye stilling senest 1. mai 2019.

- Janson vil fortsette som konsernsjef for SpareBank 1 Nord-Norge frem til ny konsernsjef er ansatt eller konstituert. SpareBank 1 Nord-Norge vil takke Janson for hans innsats og de svært gode resultatene som er levert i hans periode som konsernsjef. Arbeidet med å finne etterfølgeren som skal videreføre konsernets strategi og videreutvikle den sterke markedsposisjonen starter umiddelbart, sier styreleder Karl Eirik Schjøtt-Pedersen

Kontakt:

Karl Eirik Schjøtt Pedersen, styreleder tlf 916 21 215