Presentasjon SpareBank 1 SR-Bank og SpareBank 1 Gruppen AS *korrigering

I forbindelse med fremleggelsen av resultatet for 1. kvartal 2008 for SpareBank 1 SR-Bank og SpareBank 1 Gruppen AS, inviteres det til presentasjon

Fredag 25. april*  2008 kl. 08.15

Shippingklubben, Haakon VIIs gt. 1, Oslo

Adm. direktør Terje Vareberg og konserndirektør økonomi og finans Lisbet K. Nærø  vil være tilstede og presentere hovedtrekk fra virksomheten og regnskapet for SpareBank 1 SR-Bank. Adm. direktør Eldar Mathisen vil presentere regnskapet for SpareBank 1 Gruppen AS.

Det vil bli servert frokost.

Vi håper du har anledning til å delta, og ber om påmelding til presentasjonen ved å kontakte Inger Årsvoll Tuxen, telefon 51 50 95 51 eller e-mail:   inger.tuxen@sr-bank.no