SpareBank 1 SR-Bank ASA : SRBANK - NYTT ANSVARLIG LÅN

SpareBank 1 SR-Bank ASA vurderer å utstede et tidsbegrenset ansvarlig lån på minimum NOK 500 millioner. Lånet har 10 års løpetid med ordinær innløsningsrett for utsteder etter 5 år (5+5), og uten step up dersom lånet løper videre etter dette.

Utsteder har rett til å innløse lånet dersom offentlige reguleringer medfører endringer som påvirker i hvilken grad denne type kapital kan regnes som ansvarlig lånekapital.

SpareBank 1 SR-Bank SR-Markets, Danske Bank Markets, Swedbank First Securities og SpareBank 1 Markets er tilretteleggere.

Kontakt SpareBank 1 SR-Bank ASA:

Vidar Torsøe, Direktør IR, tlf 970 80 656
Dag A. Hjelle, Finanssjef, tlf 909 50 088