SpareBank 1 SR-Bank ASA (SRBANK): Presentasjon av foreløpig årsresultat 2018

SpareBank 1 SR-Bank ASA offentliggjør resultatet for 4. kvartal og foreløpig årsregnskap 2018, fredag 8. februar 2019 klokken 07.30. I den anledning inviteres det til presentasjon;

Tid:        Fredag 8. februar 2019 klokken 08:15

Sted:     SpareBank 1 Markets, Olav V’s gate 5 i Oslo

Det vil bli servert en enkel frokost fra klokken 08:00.

Presentasjonen holdes av administrerende direktør Arne Austreid og konserndirektør økonomi og finans Inge Reinertsen.

For de som ikke har anledning til å delta vil presentasjonen bli overført via web-cast: www.sr-bank.no

SpareBank 1 Østlandet vil holde sin presentasjon av foreløpig årsregnskap i samme lokale klokken 09:15.

Stavanger 15. januar 2019