Salg på nyttårsfeiring til Alpene.

Report this content

Salg på nyttårsfeiring til Alpene. Drømmer du om å feire nyttår med et glass champagne i hånden og ski på beina i en alpelandsby er det gode nyheter. Star Tour Sportreiser senker prisene, og fra kroner 2 595 får du en uke med fly og hotell i Frankrike eller Sveits i romjulen. - Dette er gla'nyheter for skientusiastene, forteller Siri Røst, salgssjef i Star Tour Sportsreiser. - Med så lave priser får man mye skiferie for pengene, og sammenligner vi med prisene i februar er det under halv pris. Satt på spissen får du både heiskort og leie av skiutstyr med på kjøpet fortsetter Røst. 10 på topp (tall i parentes sist vinter) Ikke uventet er Ischgl det mest solgte reisemålet, tett fulgt av St Anton og Verbier. Østerrike og Frankrike er vinnerne kommende vinter. 1. Ischgl (2) 2. St Anton (1) 3. Verbier (3) 4. Val d'Isere (4) 5. Saalbach (5) 6. Avoriaz 7. Champoluc 8. Sauze d'Oulx 9. La Thuile 10. Gerlos Vennegjenger i vekst Gruppesalget hos Star Tour Sportreiser har økt med hele 100 prosent kommende sesong sammenlignet med sist vinter. Med en rabatt på inntil 2000 kroner per person lar mange vennegjenger seg friste. En gruppe hos Star Tour Sportreiser er fra 10 personer og oppover. Stabekk, 8. november For nærmere informasjon og bilder kontakt: Siri Røst Salgssjef Sportreiser Tel: 67 11 51 00 Mobil: 93 09 86 07 Lena Petersson Info. sjef Tel. 67 11 52 05 Mobil: 922 81518 Star Tour er Norges største reisearrangør med en omsetning på 1,5 milliarder, og 300.000 passasjerer i 2003. Star Tour inngår i Fritidsresegruppen som tilbyr charterreiser i Norge, Sverige, Danmark og Finland. I gruppen inngår også Prisma, og charterfly selskapet Britannia Nordic. Fritidsresegruppen inngår i TUI AG (Tourism Union International), Europas ledende reiselivskonsern. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no