The Soup Nazi med suppekjøkken i Oslo

Report this content

En av de mest minneverdige karakterene i den legendariske TV-serien Seinfeld kommer til Oslo for å servere suppe og sette suppeelskere på plass. I serien fikk hans ”naziregime” hele Manhatten til å skjelve i knærne, og torsdag 20. oktober står nordmenn for tur.

Det er Stabburet, som i forbindelse med sin debut i suppemarkedet med sine ferskfryste, kokkeklare supper, har hanket inn The Soup Nazi fra Seinfeld til å servere suppe i Oslo. Karakteren spilles av Larry Thomas, som ble Emmy-nominert for rollen.

The Soup Nazi vil selvsagt kreve like mye av kundene her i Norge som han gjorde av Seinfeld-gjengen. Det vil si at dersom man ikke holder køen, bestiller uten entusiasme, beveger seg lynkjapt til siden for å motta suppe og brød for deretter å forsvinne lynraskt ut igjen, blir det "No soup for you"! Suppen er i dette tilfellet gratis, men kjøkkenet har – som i serien – rett til å nekte å servere den de måtte ønske.

NÅR:
Torsdag 20. oktober klokken 11.00.
Stengetid vil avhenge av kundepågangen, men vi oppfordrer til å være tidlig ute for å være garantert en suppeservering av den hissige suppekokken.
50 VIP-pass på Groupon ble i løpet av få timer i går revet vekk. Eierne av disse har fortrinnsrett i køen om de møter opp senest kl. 10.45, samt at de får filmet sin bestilling.

HVOR:
Storgata 23, i Operapassasjen i Oslo (mellom Youngstorget og Storgata).

For ytterligere informasjon, kontakt:
Inger Marie F. Ingdahl, informasjonssjef Stabburet
Mob: 92 84 58 81