2000 barn lærer seg å svømme i sommerferien

Rundt 2000 barn lærer seg å svømme på Star Tours svømmeskole når reisearrangøren tilbyr "lær deg å svømme-garanti" på samtlige Blue Village-anlegg i sommer.

Star Tour har tidligere arrangert svømmeskole på tre Blue Village-anlegg. For å møte etterspørselen tilbys det svømmeskole på samtlige 11 Blue Village i sommer.
– Både foreldre og barn synes det er fint å kombinere nytte med moro i ferien. Det er både lettere og mer behagelig å lære seg å svømme i 25 grader varmt vann, sier administrerende direktør Christian Lunde i Star Tour.

Svømmeskolen tilbys i perioden ca. 15 juni-15 august, og drives av 17 sertifiserte nordiske instruktører. Den er delt i to aldersgrupper: svømmeskole fra fem år og Plask & lek (vannøvelser) fra fire år.
– Hittil har ingen benyttet seg av "lær deg å svømme-garantien" – alle barn fra fem år som har deltatt i svømmeskolen i to uker har lært seg å svømme! forteller Lunde.

Vinteren 2012/2013 tilbys det svømmeskole på tre Blue Village på Kanariøyene fra ca. 20 desember til 3 mars.
Sommeren 2013 er svømmeskolen tilbake på samtlige Blue Village mellom ca. 15 juni og 15 august.

–    Pris 450,- per barn/uke (begrenset antall plasser)
–    5 leksjoner à 45 minutter, fem dager i uken
–    Det tilbys både for- og ettermiddagsgrupper
–    ”Lær deg å svømme-garanti” (å kunne svømme minst 10 meter) gjelder barn fra fem år som deltar to uker i svømmskolen
–    Svømmeskolen er fra fem år og Plask & lek, vannøvelser, fra fire år

Les mer om svømmeskolen her.

Bilder kan lastes ned her.

Stabekk 18. juli 2012

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.