Bamseklubb på reiselivsmessen

Etter to års opphold er Star Tour tilbake på Reiseliv 09 til helgen. Norges ledende feriearrangør inviterer alle barn til en enorm Bamseklubb, mens mamma og pappa kan finne inspirasjon til familiens neste ferietur.

- Det er alltid hyggelig å være til stede på reiselivsmessen. Der treffer vi kundene våre, og får direkte tilbakemeldinger. Det hjelper oss til å bli enda bedre, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour. Nå ser hun frem til å invitere alle barn mellom tre og seks år til å være med i Bamseklubben under helgens store reisehappening.

Barnas høydepunkt
- Bamseklubben er åpen hele lørdag og søndag, og er naturligvis gratis for barna. Her blir det blant annet juicebar, tegnestudio og filmfremvisning. Og naturligvis kommer både Bamse og klovnen Totto for å leke. Jeg tipper at dette blir messens høydepunkt for de yngste, smiler hun, og legger til at mange velger Star Tour nettopp på grunn av Bamseklubben.
- Vi er veldig stolte av barneklubbene våre. Det er jo en kjent sak at hvis barna koser seg på ferie, så har foreldrene det også bra.

En smak av ferie
Førstkommende helg håper kommunikasjonsdirektøren å gi publikum på Reiseliv 09 litt av den samme, gode opplevelsen som barna får med Star Tour i ferien.
- Vi kan gjerne kalle det en smak av ferie. Opplegget blir mye av det samme som på våre Blue Village og Blue Star-hotell. Samtidig får foreldrene litt fri og kan nyte Reiselivsmessen i ro og fred en time eller to.

Bamse-fakta på Reiseliv 09
* Åpent lørdag 10. januar mellom kl 10 og 18 og på søndag 11. januar mellom kl 10 og 17
* Bamseklubben er gratis for alle barn mellom tre og seks år i opptil to timer
* Det blir juicebar, avslapningskrok med filmer, ulike leker og konkurranser, dansing, tegnestudio, trampoline og besøk av Bamse og klovnen Totto