DANSEFEBER HOS STAR TOUR

Star Tour lanserer egne dansekurs på Gran Canaria i høst. Kursene er i samarbeide med danselærer Bjørn Wettre Holte som vant ”Skal vi danse?” på TV 2 sammen med Katrine Moholt. Det blir avreise fra åtte flyplasser i november og desember. Totalt regner arrangøren med å sende avgårde flere hundre danseglade nordmenn.

- Interessen for dans har eksplodert, og hva er vel bedre enn å kombinere reise og dans? spør Bjørn Wettre Holte. Wettre Holte ser frem til at enda flere nordmenn lærer seg alt fra cha-cha til jive, og regner med at det blir mange turer sørover med Star Tour denne vinteren. Star Tours salgssjef Tonje Fossum mener dansekurs i ferien er helt på linje med hva stadig flere nordmenn ønsker seg. – Mange reiser flere ganger i året til Kanariøyene, og da blir det desto viktigere å kunne tilby noe nytt. Ferie er jo også å gjøre noe annet, og hva er vel bedre enn å gli over dansegulvet i en smektende tango med selveste Wettre Holte som danselærer, sier Fossum. Som ikke utelukker at hun også selv blir å finne på et av kursene. Dans hver dag Det blir daglige danseundervisning på Blue Village Bahia Feliz med Wettre Holte. Hver dag vil han undervise i en ny dans, og han vil ta for seg de mest populære selskapsdansene som fox-trot, vals, jive (swing) og salsa. Før avreise får alle deltakerne en DVD, slik at de kan øve seg litt. På denne vil det også være passende dansemusikk for de som vil ta seg en svingom hjemme når kurset er over. Fakta om ”Kan du danse” på Gran Canaria - Første avreiser 25/11 og 2/12 - Flyplasser: Oslo, Torp, Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim, Bodø og Tromsø - Bosted: Blue Village Bahia Feliz - Pris for selve dansekurset kroner 995 per person - Inkluderer øve-DVD med danseinstruksjoner samt dansemusikk, og seks timers danseundervisning med Bjørn Wettre Holte - Pris for reise t/r og bosted fra kroner 4645 per person (i tillegg kommer dansekurset til kroner 995) Dans på Gran Canaria Star Tour har bedt sitt kontor på Gran Canaria gi tips til de som ønsker å danse på Gran Canaria i ferien. Her er oversikten :over de beste stedene: - Bolero, i Puerto Rico - Playa del Sol, i Playa del Ingles - Tre Hjärten, i San Augustin Stabekk, 21. august 2006 For ytterligere informasjon kontakt: Informasjonssjef Lena Petersson Mobil 92281518 Telefon 671152 05 For ytterligere bilder eller spørsmål om bilder kontakt svein.ardal@startour.no