Det norske forsvaret velger Star Tour

16. mars fyller Star Tour ett av sine Boeing 767-fly med helt andre gjester enn det som er normalt og setter også kursen mot alt annet enn sol og varme. Ombord er nemlig 283 personer i Det norske forsvaret på vei til militærøvelser på Bardufoss.

- Når vi har ledig kapasitet skreddersyr vi gjerne flygninger til selskaper og organisasjoner, sier Lena Petersson, kommunikasjonsdirektør i Star Tour.

- Vi er stolte av at Den norske forsvaret valgte nettopp oss, og vi håper selvsagt at de blir så fornøyd at de kommer til oss neste gang de har et transportbehov, fortsetter Petersson.

Bilder kan lastes ned her:

TUIflynordic
TUIfly Nordic er Nordens største charterflyselskap med over èn million passasjerer hvert år. Flyselskapet eies av TUI Nordic konsernet, i likhet med Star Tour Norge og Danmark, Fritidsresor i Sverige og Finnmatkat i Finland. TUI Nordic gruppen er en del av verdens største reisekonsern med reiser fra 20 land. TUI Travel Plc. har årlig 30 millioner kunder og 48 000 ansatte.

Stabekk 9. mars 2009

Kommunikasjonsdirektør Lena Petersson, tlf 922 81 518