Feriekupp for nordlendinger i mai

Mai og juni er høysesong for reiseglade på jakt etter feriekupp, og de neste ukene har de i Bodøområdet mulighet til å sikre seg pakkereiser til drømmepriser.

- Dette er den beste perioden for raske koffertpakkere som ønsker sol og sommer. De i Bodøområdet som har mulighet til å reise nå kan spare mange penger, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

Hun understreker også at dette er en av de ytterst få periodene i løpet av året hvor det er mulig å sikre seg gode merkevarehoteller på tilbud.
- I fellesferien er det stor rift om våre mest populære familiehoteller, men nå kan du sikre familien en ukes ferie på et firestjerners Blue Village-hotell uten at det koster skjorta, sier
hun.

Star Tour har hittil solgt nærmere syv av ti sommerreiser og over 20 prosent flere sommerreiser enn i fjor. Beregninger fra feriearrangøren viser at rundt 820 000 nordmenn vil reise på en pakketur i løpet av sommeren.

Priseksempler fra Bodø, én uke, pris per person:
13/5 Tyrkia, uspesifisert fra 1998,-
19/5 Kreta, uspesifisert fra 2998,-
19/5 Kreta, Blue Star Isida SSSS fra 4278,-

Bilder kan lastes ned her.

Stabekk 9. mai 2012

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.