First Stop – eksotisk startpakke fra Star Tour

Norges største reisearrangør lanserer startpakker med fly og en overnatting inkludert til Thailand, Venezuela og India. Med ”First Stop” er flyreisen og første hotellnatten pakket og klart – resten bestemmer du selv.

- Med så mange som 18 avganger i uken til Thailand fra Norden kombinert med konkurransedyktige priser, har vi i dag mange som benytter våre fly som raskeste og beste veien til Sørøst Asia. Dette gjelder selvfølgelig ikke bare Thailand, men også for eksempel India og Venezuela, forteller Tonje Fossum, salgssjef i Star Tour. Og legger til:

- Med First Stop legger vi bare til første natten, slik at du slipper å tenke på det når du landet etter 10-12 timers flytur, avslutter hun.

I følge Star Tour passer First Stop passer for alle som ønsker full frihet, bra priser og minst mulig reistid. Kort sagt en enkelt start på ferien, både for nybegynnere og mer erfarne backpakkere, avslutter hun.

Valgfrihet om bord

Og valgfriheten øker også om bord på flyene til Star Tour. Til både Phuket i Thailand og Venezuela kan kundene i dag velge om de vil for eksempel vil ha champagnefrokost, ekstra beinplass eller rett og slett sikre seg en plass i den nye ”stille-sonen” om bord.

First Stop – priseksempler

Phuket 30/11 1 uke fra 6995 (en overnatting)
Bangkok 10/12 2 uker fra 7995 (to overnattinger)
Goa 26/11 2 uker fra 6695 (en overnatting)
Isla de Margarita 30/11 2 uker fra 6995 (en overnatting)

Startpakken kan bestilles for reiser med både en, to, tre og fire ukers varighet fra alle land og byer.

Stabekk 22. mars, 2007

For ytterligere informasjon og bilder kontakt:

Salgssjef Tonje Fossum Tel: 92899729