Fortsatt ledig i vinter- og påskeferien

Drømmer du om palmer og sol finnes det fremdeles muligheter om du er fleksibel, melder Star Tour. Totalt vil rundt 60 000 nordmenn reise sørover på vinter- eller påskeferie viser beregninger fra feriearrangøren. Mest populært er Kanariøyene med Gran Canaria på topp.

- Da vi kansellerte flygningene til Egypt satte vi inn hele fire nye fly til Kanariøyene, og det har gitt nye muligheter for dem som ønsker å reise bort i vinter- og påskeferien, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour. Tradisjonelt er både vinter- og påskeferien populære reiseuker og blir ofte bestilt lang til i forveien. Reisene som går i helgen før ferieukene har derfor vært fulle en stund, men dersom du har mulighet til å forlenge ferien med et par dager finnes det ledige plasser til både Tenerife og Gran Canaria.
- Torsdag før vinterferien har vi ledige plasser fra Oslo, og i dagene før påskeferien finnes det fremdeles ledige seter fra både Oslo og Stavanger til Gran Canaria og Tenerife.

Ledige plasser:
22/2     Oslo-Tenerife og Stavanger-Tenerife
14/4     Oslo-Gran Canaria
19/4     Oslo-Tenerife og Stavanger-Tenerife

Stabekk 10. februar 2011

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verden største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar og flyselskapet TUIfly Nordic.