Høysesong for feriekupp

Vi står foran årets beste uker for reiseglade på jakt etter feriekupp. De neste ukene tømmer Star Tour hyllene for pakkereiser til drømmepriser og du kan sikre deg en ukes solferie med fly og hotell for under tusenlappen.

- Mai og de første ukene i juni er og blir den beste periodene for raske koffertpakkere. Før skolene stenger er det godt om plasser til Middelhavet, og den som har mulighet til å reise kan spare mange penger, sier kommunikasjonsdirektør i Star Tour, Lena Petersson. Hos Star Tour selges de rimeligste feriepakkene med fly og hotell i en uke fra 998 kroner.
- Akkurat nå er det de rimeligste reisene som finnes i markedet, og prisen slår selv flyselskapene ned i støvlene, smiler hun.

Star Tour har hittil solgt mer enn seks av ti sommerreiser og totalt 18 prosent flere sommerreiser enn på samme tid i fjor. Feriearrangøren estimerer at 750 000 nordmenn vil reise på pakketur i sommer.

Pakketurer med fly og en uke hotell gjelder på utvalgte avganger fra Oslo til Tyrkia, Kreta, Kypros, Roma og Samos. Fra Bergen til Tyrkia og fra Stavanger til Kreta. Mer informasjon på www.startour.no/restplasser

Fem på topp i sommer
1. Antalya
2. Kreta
3. Kypros
4. Rhodos
5. Mallorca

Bilder kan lastes ned her:

Stabekk 28. april 2011

Tlf  928 66 503

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.