Kårer Norges mest romantiske frieri

På Valentines Day går startskuddet for kåringen av Norges mest romantiske frieri. Star Tour ønsker å finne fram til de store romantikerne i Norge, og vil lokke fram historiene ved hjelp av stemningsfulle tilbud til de besøkende i butikkene.

Konkurransen som skal kåre landets mest romantiske frieri, arrangeres av Star Tour og Se & Hør i samarbeid. Nordmenn med frierihistorier utenom det vanlige kan sende inn sine originale kjærlighetshistorier til valentine@startour.no, og er dermed med i konkurransen om et reisegavekort til en verdi av 20 000 kroner. Star Tour har tidligere vakt stor interesse med lignende konkurranser, blant annet da Norges mest originale suvenir ble kåret i fjor. Nå ser salgssjef i Star Tour, Tonje Fossum, fram til en ny kåring med stor entusiasme. – Hva er vel mer romantisk enn et frieri? Nå gleder vi oss veldig til å kåre Norges mest originale og rosenrøde kjærlighetshistorie. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg vil gi et par ekstra poeng til dem som har vært på frierferd i utlandet, sier Fossum, som håper på full mailboks, postboks og mye besøk i butikkene. Stemningsfulle butikker På selveste Valentines Day, 14. februar, vil Star Tour gjøre alt for å hjelpe sine besøkende til den rette stemningen. Det loves både hjerteballonger, sjokolade og andre effekter som skal få de romantiske vibbene til å sette inn. – Vi vil for anledningen pynte butikkene, spille romantisk musikk og dele ut små overraskelser til de som kommer innom butikken. I tillegg vil vi ha spesialtilbud på utvalgte turer, tilbud som skal friste romantikerne til nye, eventyrlige reiser, sier Liv Wenche Enger, salgsleder i Star Tours butikk ved Rådhusplassen i Oslo. Alle deltagere i konkurransen må levere sine bidrag innen 21. februar. Vinneren vil bli offentliggjort i Se & Hør den 28. februar. For mer informasjon og bilder kontakt: Selgerleder Liw Wenche Enger, Oslo, Tel. 41909602 Salgssjef Tonje Fossum, Oslo, Tel. 92899729