Kåret til vinterens beste reisemål

Phuket i Thailand er stemt frem av Star Tours kunder til vinterens beste reisemål. Det viser tilbakemeldinger fra mer enn 10 000 Star Tour-kunder som har gitt karakter på ferien sin.

- Dette er morsom lesning. Vi har de siste årene jobbet målrettet for å finne frem til de aller beste hotellene og reisemålene i Thailand. Vi har som mål å ha Norges beste Thailand-program, og vi vet jo at alle som er fornøyd gjerne kommer tilbake igjen og igjen. I vinter åpnet vi også et nytt Blue Village Exotic i Khao Lak, nord for Phuket, et Blue Village som er vårt mest moderne familiehotell noensinne. Dette er et hotell vi har store forventninger til, sier Christian Lunde, administrende direktør i Star Tour.

Alle Star Tours kunder som kommer tilbake fra ferie kan gi karakterer på alt fra flytur og hotellopphold til mat, drikke, service og den totale ferieopplevelsen. I vinter er det altså Phuket som går av med seieren som det best likte reisemålet av alle hos Star Tour vinterstid.

- Vi har økt med 25 prosent til Thailand denne vinteren og salget ligger nesten 30 prosent høyere enn i fjor på samme tid. Det er tydelig at Thailand har befestet sin stilling som et av nordmenns eksotiske favorittland, fortsetter Lunde.

Vinterens beste reisemål ifølge Star Tours kunder
1.   Phuket, Thailand
2.   Hurghada
3.   Tenerife
4.   Gran Canaria
5.   Kapp Verde

Pressefoto

Stabekk 11. februar 2013

Tlf: 928 66 503

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.