Ny salgssjef til Star Tour

Eirik Solheim (46) er ansatt som ny salgssjef i Star Tour. Han starter 1. november, og etterfølger Tonje Fossum som går over i egen virksomhet.

Eirik kommer fra stillingen som salgsdirektør for Sesam Media. Han har tidligere jobbet som salgssjef i blant annet Findexa, Telenor Media og Media Nova. Reiselivet kjenner han etter tre år i Ving hvor han blant annet var reiseleder og kunderådgiver.
- Jeg gleder meg til å komme til Star Tour. Det er en svært spennende organisasjon som hele tiden må være på tå hev og fornye seg i et marked som er svært konkurranseutsatt og hvor etterspørselen stadig endrer seg. Spesielt ser jeg frem til å bli kjent med alle nye kolleger og lære å kjenne verdiene og bedriftskulturen. Det er en del år siden jeg var i reiselivsbransjen sist, og det skal bli godt å komme "hjem" igjen, sier Eirik Solheim.

Daglig leder i Star Tour, Jørn Kristiansen, er også veldig fornøyd med å ha fått Eirik med på laget.
- Han har omfattende erfaring med salgsledelse og personalledelse. Dessuten har han lang erfaring med internett som salgskanal fra virksomheter som fokuserer 100% på dette mediet. I tillegg er det selvfølgelig veldig hyggelig for oss at Star Tour er en attraktiv arbeidsgiver. Det var mange høyt kvalifiserte kandidater til denne stillingen, sier Kristiansen.

Stabekk 21. september 2007

Kontaktperson: