Nye Club La Santa - ikke bare for gullmedaljevinnere

Til vinteren introduserer Star Tour Club La Santa, et av verdens beste sportsanlegg. Lanzarote-hotellet byr på mer enn 30 aktiviteter, alt fra sykling og strandvolley til svømming i olympisk 50-metersbasseng. Alt er inkludert i prisen.

- Club La Santa er det ultimate valget for deg som er glad i å trene og som vil beholde formen i ferien. Her kan du kombinere late dager på solsengen med et treningsanlegg i verdensklasse, sier Star Tours kommunikasjonsdirektør Lena Petersson.

Club La Santa er et av verdens beste sportsanlegg, og de norske håndballjentene er blant idrettsutøvere som har lagt sine treningssamlinger hit.
– At våre egne gulljenter legger treningene hit sier en del om standarden. I tillegg trente tolv OL-utøvere på Club La Santa i forkant av OL i London, forteller Petersson.

Du trenger imidlertid ikke være OL-utøver for å kose deg på Club La Santa.
- Her ferierer også voksne, venner og familier som setter pris på trening og en aktiv ferie. Uansett alder er hotellet perfekt for aktiviteter, leker og spill. Hotellets internasjonale barneklubb har dessuten skandinavisk personale, sier Petersson.

En undersøkelse Star Tour nylig gjennomførte viser at én av fem nordmenn beskriver drømmeferien som en ferie med sol og varme kombinert med aktiviteter – noe det ikke er mangel på på Club La Santa.

Et team med over 40 instruktører, mange av dem tidligere toppidrettsutøvere, er ansvarlig for trening og kurs på anlegget. Gjestene kan trene på egenhånd eller i grupper, gå på forelesninger og delta på kurs. Club La Santa arrangerer i tillegg fotballskole og andre aktiviteter for barn og ungdommer.

På hotellet tilbys rom med ulik standard og prisnivå, og til neste vinter står en helt ny hotelldel klar med høy bo- og designstandard.

FAKTA:
Sport og aktiviteter: Olympisk 50-metersbasseng, aerobic, badminton, basket, bordtennis, boksing, sykling, dykking, fotball, friidrett, handball, løping, martial arts, minigolf, kondisjonstrening, mountainbiking, padling, pilates, svømming, squash, strandvolley, styrketrening, tennins, triathlon, windsurfing, yoga m.m. Alt inngår i prisen. Instruksjon vil bli gitt på engelsk.
Pris en uke fra fra 5798,- per person i dobbeltrom.

Les mer om Club La Santa her.

Bilder kan lastes ned her.

Stabekk 15. april 2013

Kommunikasjonsdirektør Lena Petersson
lena.petersson@startour.no

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
elv@startour.no

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås
Tlf. +47 476 33 558
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.