Nyhet! Direktefly fra Rygge til Mallorca

Star Tour satser på Rygge med direkterute til kongelige Mallorca. Første fly letter 17. juni og salget er allerede i gang.

- Dette er en god nyhet, jubler selgerleder Marianne Bogdanoff hos Ticket i Moss.
- Både mossinger og østfoldinger generelt foretrekker reisemålene som går direkte fra Rygge fremfor å reise til Gardermoen, og Mallorca er et attraktivt reisemål, sier hun. B er spesielt glad for at Star Tour neste sommer åpner dørene til sitt splitter nye familiehotell Blue Village Alcùdia Pins.
- Det er stor etterspørsel etter Star Tours Blue Village, så her er jeg sikker på det kommer til å bli rift om plassene.

Også Star Tours administrerende direktør Christian Lunde er fornøyd med å kunne sende østfoldinger til Mallorca direkte fra Rygge neste sommer.
- Vi vet at østfoldinger foretrekker å reise fra sin egen flyplass. Mallorca er nå bare tre og en halv time unna og Lunde tror mange vil la seg friste.
- Hit kommer vår egen kong for å seile og Mette-Marit for å shoppe. Mallorca er blitt en kjendisøy hvor du kan boltre deg på hippe utesteder og bo på luksuriøse hoteller. Samtidig finnes det også roligere steder med avslappende hoteller som passer barnefamilier, sier Lunde.

FAKTA:
Star Tour flyr direkte fra Rygge til Mallorca i perioden 17. juni til 5. august 2011.
Pris fra kr 5948 per person. Star Tour flyr også til Rhodos og Antalya i Tyrkia fra Rygge neste sommer, og det er også mulig å reise på TEMA-reiser fra Rygge.

Stabekk 23. august 2010

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503

Star Tour er en av Norges største reisearrangører med en omsetning på 1,48 milliarder og 237.000 passasjerer i 2009. I følge en undersøkelse gjort for Aftenposten er Star Tour den reisearrangøren nordmenn flest foretrekker å reise med. Star Tour har som mål å være ledende innen miljø, og miljøsertifiserer derfor alle sine Blue Village i Europa. Selskapet er en del av TUI Nordic som tilbyr feriereiser i Norge, Sverige, Danmark og Finland. I gruppen inngår også flyselskapet TUIfly Nordic. TUI Nordic er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. TUI Travel Plc har 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og tilbyr reiser til 25 land. TUI Travel fikk i 2009 World Travel Awards som verdens beste turoperatør.