Nyhet! Notiser fra Star Tour

For å gi dere en løpende oppdatering om hva som skjer hos Norges største reisearangør kommer Star Tour i tiden fremover til å sende ut en månedlig mail med ulike notiser. Ta kontakt hvis dere trenger mer informasjon eller bilder.

Nyhet! Spa og elvecruise
Nå kan du også reise på spaferie og elvecruise med Norges største reisearrangør Star Tour.
- Vi har inngått et samarbeid med Grand Tours som har solgte helsereiser og elvecruise i Sverige i 20 år, sier salgssjef Tonje Fossum i Star Tour.
Det lanseres i første omgang syv ulike turer på det norske markedet. Programmet innholder blant annet spaturer til Kroatia, Estland, Bulgaria og Egypt, samt elvecruise i Portugal, Ukraina og Russland.
Grand Tours samarbeider også med Norsk Pensjonistforbund, og gir rabatterte priser til medlemmer.

Nyhet! Cruise fra Roma og Trieste
Nordmenn har fått øynene opp for cruiceferie. Nå har Norges største reisearrangør Star Tour inngått et samarbeid med Costa Cruise som seiler fra Roma og Trieste i Italia.
Trieste-cruiset seiler til Hellas og Kroatia, og er blant annet innom Mykonos, Korfu, Dubrovnik og Athen. Cruiset fra Roma byr på to ulike reiseruter. Den ene besøker Sicilia, Hellas og Tyrkia, mens den andre går via Sicilia til Tunisia, Libya og Malta.
Alle reisene kan kombineres med en ekstra uke i Roma, Sorrento eller Terracina.

Egen reiseleder på mobilen
Leter du etter en romantisk restaurant i Las Palmas eller bleier på Lanzarote? Guide Online hjelper deg gratis i vinter.
Som første reisearrangør lanserer Star Tour en personlig og interaktiv reiselederservice via e-post og SMS. Du kan sende spørsmål om alt fra værutsikter til utflukter og restauranttilbud på SMS, og er garantert svar i løpet av en time.
I vinter er tjenesten gratis for alle som reiser til Kanariøyene. Til sommeren lanseres den også i Bulgaria, Kypros, Kreta, Tyrkia, Mallorca og Portugal. Guide Online vil koste 99 kroner per abonnement.

Turister planter trær på Kanariøyene
Norges største reisearrangør Star Tor utvider fokuset på bærekraftig turisme. Sammen med miljøorganisasjonen Foresta samarbeider reisearrangøren om å gjenopprette skogen på Kanariøyene.
Det gjøres gjennom et treplantingsprosjekt på Gran Canaria. Alle som melder seg på utflukten ”Det ekte Gran Canaria” har mulighet til å bli fadder for et tre de planter selv. Star Tour støtter Foresta (Foresta island Reforestation Foundation) økonomisk, og gjennom prosjektet vil selskapet også involvere kundene i et viktig miljøprosjekt.
-Vi er involvert i flere sosiale og miljømessige prosjekter rundt om i verden. Det er vårt ansvar som reisearrangør. Det er fint å se at kundene våre også engasjerer seg når de får mulighet til det, sier informasjonssjef Lena Petersson i Star Tour.

Trenger du mer informasjon eller bilder kan du kontakte

Elisabeth Larsen-Vonstett, informasjonsrådgiver, tlf: 928 66 503