Nyhetsnotiser fra Star Tour

TV3-Halvor på kjærlighetsferie til Thailand
Halvor Bakke og kjæresten ladet opp til en ny sesong ”Norges styggeste rom” på TV3 med en ferie til Thailand.
På startour.no kan du se de private feriebilder og lese alt om Halvor og Ricards kjærlighetsferie til Surin Beach og Star Tours Manathai Resort på Phuket. Programlederen for det populære interiørprogrammet er tidligere reiseleder, og elsker å feriere i Smilets land.
- Thailand passer for alle, uansett alder og ønske for ferien! Massevis av utflukter, dykkemuligheter, shopping eller rett og slett og en avslappende sol- og badeferie, sier han entusiastisk.
Se feriebildene og les mer om Halvors Thailandferie:
www.startour.no/reiseinspirasjon/Kjendisreiser/halvor-bakke-thailand-manathai-resort/
Ferietips fra Thailand:
www.ferietipset.no/asia/thailand/tips/?view=list

All inclusive på Blue Village Caldera Beach
Denne sommeren kan Star Tour endelig tilby all inclusive også på det populære Blue Village Caldera Beach på Kreta.
Stadig flere ønsker “full pakke” i ferien, og mange har etterspurt muligheten for all inclusive på det populære familiehotellet på Kreta. Før sommersesongen setter inn skal også hotellet forøvrig oppgraderes. For gjestene på Caldera Beach betyr det blant annet bedre standard på mat og drikke, ny snackbar, ny lekeplass, større bassengområde og nye solsenger.
Alle Star Tours all inclusive-hotell:
Ferietips fra Kreta:
www.ferietipset.no/europa/hellas/kreta/tips/?view=list

Star Tour adopterer fire gibbonaper
Star Tour støtter rehabiliteringsprosjekt for gibbonaper i Phuket og adoptere nå fire nye dyr.
Det er organisasjonen Wild Animal Rescue Foundations som jobber for å bevare de utrydningstruede apene. Mange apebarn blir fanget for å bli vist frem til turister og dyrene trues også av at de tropiske skogene hvor de lever hugges ned. Gibbonprosjektet hjelper apene tilbake til livet som ville dyr, noe som er både tidkrevende, dyrt og komplisert. Star Tour støtter organisasjonen økonomisk, samtidig som selskapets gjester kan besøke Gibbon Rehabilitation Project i Phuket.
Les mer om Star Tours grønne arbeid:

Først i Norden med plastvin
Star Tours flyselskap TUIfly Nordic lanserer som første selskap vin i plastflasker om bord.
Det betyr at vinen både selges og serveres til gjester i luften. Plastflaskene veier mindre enn glassflasker og bidrar til lavere energiforbruk og mindre utslipp. Selskapet jobber kontinuerlig med å finne vektbesparende tiltak, og de nye plastflaskene er ett av mange tiltak. Vinen finnes i både rød og hvit og kommer fra Sør-Afrika.

Bilder kan lastes ned her:

Stabekk 24. mars 2009

Kommunikasjonsrådgiver Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503