Nyhetsnotiser fra Star Tour

* Thailand på egen hånd
* Splash-suksess hos Star Tour

Fly direkte til Cuba
Nå blir det mulig å kjøpe kun flybilletter med Star Tours direktefly fra Oslo til Varadero på Cuba. Cuba er en av feriearrangørens store vinternyheter og flere har etterspurt muligheten til å fly med Star Tour uten å måtte bestille hotell.
- Vi bruker i underkant av 11 timer uten mellomlanding og prisene vil starte på rundt 7900 kroner tur/retur. Med rutefly må du mellomlande og turen tar fort minst 20 timer, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour.
Star Tours Cuba-sesong varer fra 15. desember til 8. mars.

Verdens beste hotell hos Star Tour
I vinter kan du sjekke inn på et av verdens mest kjente og luksuriøse hotell, Burj Al Arab i Dubai med Star Tour. Star Tour flyr i vinter direkte til De forente arabiske emirater og ett av boalternativene er altså Dubais landemerke, det over tre hundre meter høye seilformede hotellet. Burj Al Arab smykker seg med syv hotellstjerner og tilbyr kun suiter. De minste rommene er 169 m2. Star Tour har også flere eksklusive hotell i Dubai, blant annet det lekre Armani-hotellet som ligger i verdens høyeste bygning.
Prisen for fly og en uke på Burj Al Arab starter på 50 998 kroner.
Prisen for fly og en uke på Armani Hotel Dubai starter på 20 900 kroner.

Thailand på egen hånd
Nå blir det enda enklere å oppdage Thailand på egen hånd. Star Tour lanserer pakken ”Fly og hotellnatt” som inkluderer fly tur/retur Thailand og den første natten i Krabi eller de to første nettene i Bangkok. Velger du å fly til Phuket kan du velge en overnatting ved ankomst eller dagen før hjemreise, eventuelt begge deler. Resten av ferien fyller du med det som passer deg best.
Prisen på fly og to netter i Bangkok, to ukers reise, starter på ca 10 000 kroner.
Prisen på fly og en natt i Krabi, to ukers reise, starter på ca 7000 kroner.

Splash-suksess hos Star Tour
Kommende vinter regner Star Tour med å sende rundt 5000 nordmenn til ett av sine seks Splash-hotell rundt om i verden. Dette er nesten en dobling fra i fjor vinter. Star Tour var den første feriearrangøren som lanserte egne hotell med badeland i fjor sommer, og etterspørselen vokser.
- Mange har fått øynene opp for badelandhotellene våre, spesielt familier med litt større barn som ønsker fart og moro i ferien, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett. Star Tour har i vinter seks Splash-hotell i Egypt, Thailand og på Gran Canaria.

Stabekk 25. september 2011

Tlf: 928 66 503

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.