Reis nå – betal senere

Star Tour lanserer Norges beste feriekonto. Fra nå av kan nordmenn for første gang reise til et av Star Tours over 100 reisemål uten å betale en krone på forhånd. Regningen betales så avdragsvis og rentefritt over seks måneder. – Dette er en god nyhet for alle reiselystne nordmenn. Nå kan Star Tours kunder sikre seg de beste tilbudene gjennom feriekontoen, og er ikke avhengige av å vente på ferie- eller skattepenger sier salgssjef Tonje Fossum hos landets største turoperatør.

Ferie uten renter Kontoen opprettes enkelt og greit via Star Tours nettsider, over telefon eller i en av feriearrangørens butikker. Etter en rask kredittvurdering av kunden, hjelper så Star Tour deg med å opprette en tilbakebetalingsplan. - Kontoen bidrar til at kunden får langt større fleksibilitet enn i dag. Så lenge kunden holder fristene for avdragene, er nedbetalingen helt rentefri. Star Tour tjener ikke noe på tjenesten og er opprettet for å kunne tilby kundene de beste betingelsene i markedet, sier Fossum. Feriekonto til over 100 reisemål I Sverige har Star Tours feriekonto rukket å bli populære blant feriesugne svensker. Siden oppstarten for ett år siden har selskapet mottatt flere tusen søknader om opprettelse av egen feriekonto. Kontoen kan brukes fritt på alle Star Tours reiser. Det være seg om anledningen er cruise, tema, langtid, alpinreiser eller sol- og badeferie. Kontoegenskaper: Rentefri delbetaling 6 mnd Etableringskostnad per kjøp 390 kr Beløpsgrense 5.000 - 50.000 kr Månedsgebyr 25 kr Ordinære betingelser eller ved avvik fra delbetalning Rentesats per mnd 1,6 % (dersom kunden følger nedbetalingsplanen, betales ingen gebyrer) Månedsgebyr 25 kr Stabekk, 23. april 2006 For ytterligere informasjon kontakt: Salgssjef Tonje Fossum, tlf. 67 11 51 00, mobil 92 89 97 29 Informasjonssjef Lena Petersson, tlf. 67 11 51 00, mobil 92 28 15 18 Star Tour er Norges største reisearrangør med en omsetning på 1,64 milliarder og 290.000 passasjerer i 2005. Star Tour inngår i TUI Nordic som tilbyr charter- og ruteflyreiser i Norge, Sverige, Danmark og Finland. I gruppen inngår også charterfly selskapet TUIfly Nordic (tidligereBritannia Nordic). TUI Nordic inngår i TUI AG (Tourism Union International), Europas ledende reiselivskonsern.