Splash® - Norges morsomste sommerjobb

Neste sommer lanserer Star Tour “Splash - hotell med badeland”. Nå søker feriearrangøren en badeglad familie med svømmehud mellom tærne til å teste vannsklier rundt Middelhavet i august.

- Som et ledd i lanseringen av Nordens første hotellkonsept med fokus på eget badeland, Splash®, søker Star Tour en familie som skal teste og gi karakterer til fire av våre seks Splash-hotell rundt Middelhavet, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson hos Star Tour. Hun forteller at selskapets produktsjefer naturligvis har hatt en grundig gjennomgang av både hotell og badeland, men at Star Tour også trenger førstehåndskunnskap og erfaringer fra en familie som har testet badelandene fra A til Å. - Vi ser etter en glad familie med ett eller to barn i alderen 8 til 12 år som stortrives i vannet og som kan gjøre en grundig jobb med å dokumentere testreisen, fortsetter Petersson, Underveis skal familien blant annet blogge og fotografere, og når de kommer hjem skal de skrive reisebrev fra turen. Reisen skjer i perioden 1. til 15. august. Påmelding gjøres på mail til splash@startour.no Flere konkurranseregler finner du her: www.startour.no/badeland Fakta: Splash-hotellene befinner seg i Tyrkia, Tunisia og Hellas. På alle hotellene er det store vannsklier, flytestrømmer og annen bademoro. Alt finnes enten på eller i direkte tilslutning til hotellet. Hotellene passer best for familier med barn i alderen fra åtte år og oppover. Hotellene legges ut for salg til høsten, og første avreise er i april 2010. Bilder kan lastes ned her: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0000908 Stabekk 10. juli 2009 Kontaktinformasjon: Kommunikasjonsrådgiver Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503