Star Tour bytter reklamebyrå

Etter en god prosess har reisearrangøren nå landet på det svenske byrået Catt och Co som sitt nordiske hovedbyrå.

- Vi er markedsledende i Norden og det har vært viktig for oss å finne et byrå som tilfredsstiller våre nordiske krav og ønsker på best mulig måte. Nå ser jeg frem til å jobbe tett nordisk for å ytterligere styrke vår posisjon som Norges prefererte reisearrangør, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

Byråvalget er slutten på en omfattende og grundig prosess.
- Vi hadde ingen preferete byråer da vi startet, så valget har vært en lang prosess. Etter å ha møtt mer enn ti anbefalte og suksessrike byråer, gikk vi i dialog med tre av dem. Av de tre landet vi enstemmig på Catt och Co, sier Star Tour-gruppens nordiske markedssjef Anna Berndt.

Catt Olsson og teamet hos Catt och Co ser frem mot samarbeidet som startet for bare noen dager siden.

- Jeg er kjempeglad! Det er veldig stort å få jobbe med ett av Nordens største varemerker. Dessuten er det et produkt som alle elsker og som har ansatte som gjenspeiler det. Det er også veldig morsomt å jobbe med oppdragsgivere som mener at kommunikasjon og design er avgjørende, sier Olsson.

Fakta om byrået:
Catt och Co ble etablert i 2002. De jobber hovedsaklig med det svenske markedet, men har jobbet med flere internasjonale varemerker som for eksempel H&M, Interflora, Gina Tricot m.m.

Bildelink:

Stabekk 22. april 2012

Kommunikasjonsdirektør Lena Petersson
lena.petersson@startour.no
Tel. +47 922 81 518/67 11 52 05

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.