Star Tour lanserer iPad-magasin

Star Tour lanserte i forrige uke feriemagasinet sitt i iPad-versjon, og som første reisearrangør i Norge tilbyr Star Tour ferieinspirasjon i magasinform på nettbrett.

- Stadig flere nordmenn har iPad, og med magasinet ønsker vi å inspirere kundene våre med bilder, intervjuer og reportasjer fra reisemålene våre. Magasinet er del av en langsiktig strategi hvor vi satser på nye plattformer for å være til stede der kundene våre er, sier administrerende direktør Christian Lunde i Star Tour.

I en undersøkelse Respons Analyse gjennomførte for reisearrangøren i mars, svarte 13 prosent at det er like naturlig å pakke ned iPad som shorts og bikini når de skal på ferie. Fire av ti nordmenn sier er daglig på nett i ferien.
- En sterk trend er at stadig flere av oss har med smarttelefoner og nettbrett på ferie, og vi håper nordmenn kan drømme seg bort med magasinet både i forkant av ferien, på flyet, eller ved bassengkanten, sier Lunde.

Star Tours feriemagasin er gratis og kan lastes ned i App Store ved å søke på Star Tours verden.

Last ned Star Tours iPad-magasin her.

Stabekk 11. juli 2012

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.