Start ferien med champagnefrokost!

Start ferien med champagnefrokost! Britannia, en del av verdens ledende charterflyselskap gruppe, lanserer nå som første charterflyselskap ekte champagnefrokost ombord. Frokosten tilberedes av en kokk "à la minute" på flyplassen rett før avreise. Totalt har antall forhåndsbestilte oppvartningspakker hos Britannia økt med 100 prosent siste året. Mest populær er flyselskapets champagne- og sjokoladepakke. - Tendensen er tydelig. Vi unner oss stadig mer "det lille ekstra" i luften, og med flere morgenfly fra Norge vil en deilig champagnefrokost være midt i blinken, sier Halvor Seim, Area Manager, for Britannia i Norge. Frokosten koster 190 kroner per person. Sammen med en 20-centiliters flaske fransk champagne serveres: - Eggerøre - Rösti-poteter - Pølser - Sjampinjong, tomat og spinat - Brød og knekkebrød - Smør - Salami - Ost - Yoghurt - Croissant - Wienerbrød - Jordbær - Melon - Druer - Te eller kaffe Fra 15. september kan champagnefrokosten også bestilles fem dager før avreise på nettstedet www.britanniaairways.no. For ytterligere informasjon kontakt: Eva Olivecrona i Britannia Nordic på +46 8-720 72 78 +46 708 91 50 44 Halvor Seim, Area Manager Norge, mobil 91815289 Britannia Nordic er en del av Fritidsresegruppen og inngår i verdens største gruppe av charterflyselskaper - TUI Airlines. Der inngår også britiske Britannia Airways, Thomson Fly, tyske Hapag-Lloyd Flug, TUI Airlines Belgium og franske Corsair. TUI Airlines inngår i sin tur i Europas ledende konsern innen reiser og reiserelaterte tjenester. Britannia flyr hovedsakelig for Fritidsresegruppen / Star Tour og har seks fly og 540 ansatte (2004). Selskapet har mannskapsbaser i Stockholm, Göteborg, Malmö og Oslo. Det beregnes at ca. 1,1 millioner passasjerer kommer til å reise med Britannia Nordic i løpet av 2004. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no