Suksess for togcharter

Star Tours nye togkonsept Blue Train har fått god mottagelse. Hittil er halvparten av de miljøvennlige togpakkene til Nord-Italia solgt.

- Det er vi veldig fornøyd med. Turene ble lansert 8. mai, og første avreise var allerede i slutten av mai og i juni. Så det at så mange umiddelbart har kastet seg på togtilbudet tyder på god interesse, sier informasjonssjef Lena Petersson i Star Tour. – Våre selgere melder om mange kunder som allerede nå står på venteliste for neste års program, og jeg selv har fått flere positive mail direkte fra kunder – alt fra den flyredde som har får et alternativ til fly til de som ønsker seg en miljøvennlig reiseform, avslutter Petersson.

Eksta togpakker
Som en følge av den store interessen har Star Tour satt opp ekstra avreiser i juli og september, i tillegg til de fem opprinnelige i mai og juni.

Selskapet jobber nå med planlegging av neste sommers togpakker til blant annet Nord-Italia og Kroatia. De nye turene vil bli presentert i september/oktober.

Bilder Blue Train:
www.holidayphoto.nu
brukernavn: foto
passord:7479
søkeord: bluetrain

Stabekk 4. juni 2007

For mer informasjon og/eller bilder kontakt:
Informasjonssjef Lena Petersson, tlf. 92281518